Perfecte organisatie

Onze customer service zorgt voor een vlotte procesafloop.
Als aanvulling op bedrijfseconomische know-how is het daarom belangrijk dat u perfect met een computer kunt omgaan.
In uw rol als centraal aanspreekpunt dient u nauwkeurig en gestructureerd te kunnen werken en hebt u bovendien sterke organisatorische vaardigheden nodig.

 

Uw taken:

LKW WALTER - Customer Service / Back Office Medewerker Customer Service
  • U voert coördinerende, organisatorische en administratieve werkzaamheden uit
  • U ondersteunt de transport- en salesmanager
  • U onderhoudt het contact met onze internationale klanten en transportpartners
  • U behandelt aanvragen van klanten en aanbestedingen
  • U voert de correspondentie bij de dagelijkse werkzaamheden
  • U wikkelt de kwaliteitscontrole en rapportage af
  • U behandelt de inkomende en de uitgaande facturen

Alexandra H., Customer Service:
"Elke dag ben ik in contact met mensen uit verschillende landen en culturen. Ik vind het enorm plezierig om zelfstandig in een jong en dynamisch team te werken."


Verdere informatie:

^ - Top

Deze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke gebruikerservaring te kunnen bieden. Door de website te gebruiken, stemt u in met het opslaan van cookies. Meer informatie vindt u hier: Gebruiksvoorwaarden